مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 12:232019-08-14بين الملل

اولین شکایت ها از قانون جدید مهاجرتی ترامپ


نمایندگان دو شهر در ایالت کالیفرنیا برای نخستین بار از قوانین جدید مهاجرتی رییس جمهوری آمریکا موسوم به مطالبه عمومی شکایت کردند.

- نمایندگان دو شهر در ایالت کالیفرنیا برای نخستین بار از قوانین جدید مهاجرتی رییس جمهوری آمریکا موسوم به "مطالبه عمومی" شکایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، در شکایت نمایندگان شهرهای سانتا کلارا و سن فرانسیسکو آمده که این قوانین جدید موسوم به مطالبه عمومی به دولت اجازه می دهد تا از اعطای گرین کارت به مهاجران برای استفاده از برنامه های عمومی نظیر مهر تایید دریافت غذا و کمک های دارویی یا ورود به این برنامه ها جلوگیری به عمل آورند.

این نمایندگان گفته اند که با این شکایت به دنبال یک حکم موقت در دادگاه منطقه ای برای منطقه شمالی کالیفرنیا هستند و گفته اند که این قوانین جدید که به سیستم های امنیتی و بهداشت عمومی لطمه وارد می کند، قوانین خودسرانه و از روی هوس هستند که می خواهند اختیار کنگره را با لغو سیستم دیرینه مهاجرت مبتنی بر خانواده از میان بردارند.

آنها همچنین گفتند که این کاهش برنامه ریزی شده استفاده غیر شهروندان از خدمات عمومی در نتیجه قانون جدید، باعث افزایش خطرات مربوط به سلامت عمومی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شکایت ها از قانون جدید مهاجرتی ترامپ

اولین شکایت ها از قانون جدید مهاجرتی ترامپ