مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مرداد 1398 ساعت 01:582019-08-11پزشكي

تاثیر اسانس گلپر بر تاخیر فساد سینه مرغ جوجه کبابی


نتایج یک پژوهش نشان می دهد اسانس گلپر با به تاخیر انداختن فساد میکروبی و شیمیایی باعث افزایش زمان ماندگاری سینه مرغ جوجه کبابی در شرایط یخچالی می شود و ویژگی های حسی آن را نیز بهبود بخشد.

- عکس تزیینی است نتایج یک پژوهش نشان می دهد اسانس گلپر با به تاخیر انداختن فساد میکروبی و شیمیایی باعث افزایش زمان ماندگاری سینه مرغ جوجه کبابی در شرایط یخچالی می شود و ویژگی های حسی آن را نیز بهبود بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گوشت مرغ دارای میزان پروتیین زیاد و چربی کم بوده و یکی از فرآورده های پرطرفدار حاصل از آن، مرغ جوجه کبابی است که جهت تهیه یکی از غذاهای سنتی ایران به کار می رود.

گوشت مرغ یکی از مساعدترین مواد غذایی برای رشد باکتری های پاتوژن است که در صورت عدم رعایت موازن بهداشتی طی زنجیره کشتار، قطعه بندی، بسته بندی، توزیع و نگهداری از یک طرف و هم چنین تهیه و آماده سازی نامناسب آن می تواند منجر به ایجاد عفونت یا مسمومیت غذایی شود.

محققان در پژوهشی با عنوان اثر اسانس گلپر بر زمان ماندگاری و ویژگی های حسی سینه مرغ جوجه کبابی طی نگهداری در یخچال به تاثیر اسانس گلپر بر فساد میکروبی و شیمیایی سینه مرغ پرداختند.

در این پژوهش که فریبا محمدی، دانش آموخته کارشناسی ارشد گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و محمدرضا خانی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر اسانس گلپر بر تاخیر فساد سینه مرغ جوجه کبابی

تاثیر اسانس گلپر بر تاخیر فساد سینه مرغ جوجه کبابی