مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مرداد 1398 ساعت 20:482019-08-11پزشكي

وزارت علوم موافق انتقال دانشگاه های علوم پزشکی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامی وزیر علوم در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو درباره انتقال دانشگاه های علوم پزشکی از وزارت بهداشت به وزارت علوم گفت: - وزیر علوم بیان کرد: وزارت علوم کاملا با موضوع انتقال دانشگاه های علوم پزشکی از وزارت بهداشت موافق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامی وزیر علوم در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو درباره انتقال دانشگاه های علوم پزشکی از وزارت بهداشت به وزارت علوم گفت: من کاملا موافق چنین مسئله ای هستم و تاکنون در هیچ کجای دنیا نیز دانشگاه های علوم پزشکی از غیرپزشکی جدا نبوده اند، اما در حال حاضر با توجه به صحبت های انجام شده با وزیر بهداشت دلایلی را مطرح کرده اند که هنوز اهداف این انتقال محق نشده است.

غلامی اظهار داشت: این اهداف از باب نیروی انسانی پزشک مورد نیاز است که امیدواریم بتوانیم با حفظ ماموریت های دانشگاه های علوم پزشکی کشور چنین انتقالی را درآینده شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: موضوع انتقال دانشگاه های علوم پزشکی به وزارت علوم تصمیمی ملی است که تنها به وزارت علوم یا وزارت بهداشت مربوط نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم موافق انتقال دانشگاه های علوم پزشکی است

وزارت علوم موافق انتقال دانشگاه های علوم پزشکی است