مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مرداد 1398 ساعت 11:332019-08-09سياسي

غیب پرور: هیچ کس حق ندارد مایحتاج ضروری مردم را احتکار کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور شب گذشته در اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی اظهار کرد: دشمن در جنگ خود با ایران به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور و ایجاد نارضایتی است که باید با هوشیاری و تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی .

- رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی گفت: احتکار ضربه جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند و هیچ کس حق ندارد مایحتاج ضروری مردم را احتکار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور شب گذشته در اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی اظهار کرد: دشمن در جنگ خود با ایران به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور و ایجاد نارضایتی است که باید با هوشیاری و تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با این توطئه دشمن مقابله کرد.

وی تصریح کرد: تنها راه برتری بر دشمن ایستادگی و مقاومت است، درسی که شهدا به ما آموختند مقاومت اسلامی بود.

رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی با بیان اینکه استقلال و آزادی با ایستادگی در برابر دشمنان به دست می آید، ادامه داد: همه باید بصیرت و انقلابیگری را در پیش گرفته و به سهم خود وظایفش را جامعه عمل بپوشاند.

غیب پرور گفت: تنها حکومت و امتی که امروز ندای توحید را در جهان سر داده حکومت و ملت ایران است، افزود: تا رهبری داهیانه رهبر مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیب پرور: هیچ کس حق ندارد مایحتاج ضروری مردم را احتکار کند

غیب پرور: هیچ کس حق ندارد مایحتاج ضروری مردم را احتکار کند