مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مرداد 1398 ساعت 10:352019-08-08سياسي

برنامه جهان آرا با حضور مرضیه هاشمی، خبرنگار ارشد شبکه پرس تی وی به روی آنتن رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این برنامه، مرضیه هاشمی با بیان اینکه شیخ زکزاکی فراتر از اینکه شیعه است، یک فردی است که علیه ظلم قیام کرده، - برنامه جهان آرا، چهارشنبه شب با موضوع بررسی وضعیت شیخ زکزاکی و شیعیان نیجریه با حضور مرضیه هاشمی، خبرنگار ارشد شبکه پرس تی وی و حسین کمیلی، فعّال حوزه بیداری اسلامی و با اجرای امیرحسین ثابتی به صورت زنده از شبکه افق پخش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این برنامه، مرضیه هاشمی با بیان اینکه شیخ زکزاکی فراتر از اینکه شیعه است، یک فردی است که علیه ظلم قیام کرده، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب ضدّ ظلم است وجمهوری اسلامی وظیفه دارد که از مظلوم دفاع کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف چند شبکه خارجی که در موضوعات مختلف موج رسانه ای ایجاد می کنند، ما موفق به ایجاد چنین موجی در حمایت از شیخ زکزاکی نبوده ایم، گفت: پشت سر این چند شبکه، پول های کلان وجود دارد.

هاشمی با انتقاد از عدم ورود به موقع به مسائل از سوی خودی ها گفت: سه سال و نیم است که شیخ زکزاکی در زندان به سر می برد و تازه خبرهایی از او منتشر می شود.

ما از آن موقع تا الان کجا بوده ایم؟ این فعّال رسانه ای، عدم فعالیت پیوسته و مستمر رسانه ای در موضوع شیخ زکزاکی را یکی از علل کم رنگ بودن یاد این شیخ مبارز دانست و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جهان آرا با حضور مرضیه هاشمی، خبرنگار ارشد شبکه پرس تی وی به روی آنتن رفت

برنامه جهان آرا با حضور مرضیه هاشمی، خبرنگار ارشد شبکه پرس تی وی به روی آنتن رفت