مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مرداد 1398 ساعت 16:152019-08-07دانش

مجوز تولید و بسته بندی 20 محصول دارویی در چهارمحال و بختیاری صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مظاهر نیکخواه، رییس دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهم ترین دستورکار های مصوب در شانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: - رییس دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری گفت: این استان قطب گیاهان دارویی محسوب شده و در این راستا مجوز تولید و بسته بندی 20 محصول دارویی برای دانشگاه آزاد صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مظاهر نیکخواه، رییس دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهم ترین دستورکار های مصوب در شانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این جلسه درباره چهار طرح اقتصادی مواد شوینده، توسعه گاوداری، تولید محصولات لبنی، ساخت و تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی و اسانس گیری از گیاهان معطر بحث و تبادل نظر شد.

نیکخواه مطرح کرد: ایجاد و راه اندازی اردوگاه ورزشی در چهارمحال و بختیاری با محور دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت؛ مصوبه پایانی هم بحث حسابرسی مستقل شرکت رازدار بود که مقرر شد تا پایان سال 1396 مورد بررسی قرار بگیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشت گیاهان دارویی در این دانشگاه بیان کرد: چهارمحال و بختیاری قطب گیاهان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تولید و بسته بندی 20 محصول دارویی در چهارمحال و بختیاری صادر شد

مجوز تولید و بسته بندی 20 محصول دارویی در چهارمحال و بختیاری صادر شد