مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 15:232019-08-06سياسي

پیشبرد اهداف آموزشی نیازمند حضور وزیر زن است


در نشست خبری مطالبه گری برای انتخاب وزیر زن، گزینه زنان اصلاح طلب برای وزارت آموزش وپروش مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فائزه هاشمی در این نشست که عصر امروز (سه شنبه - 15 مرداد) در دفتر نشر معارف انقلاب برگزار شد، با اشاره به ضرورت انتخاب وزیر زن در دولت دوازدهم اظهار کرد: الان چون تنها وزارتخانه ای که وزیر ندارد، آموزش و پرورش است و نیز روز گذشته هم طرح شکل گیری وزارتخانه میراث فرهنگی تایید شد، بر آن شدیم تا در شرایط فعلی برای انتخاب وزیر زن در کابینه دولت صدای خود را به دولتمردان برسانیم.

وی افزود: همانطور که آقای احمدی نژاد توانست وزیر زن داشته باشد که اتفاقا وزیر موفقی هم بود و ما به خانم وحید دستجردی افتخار می کنیم که در مدت کوتاهی توانست خوب ظاهر شود، از دیگران هم می توان چنین انتظاری داشت.

هاشمی یادآور شد: در زمان آقای خاتمی هم وقتی ما به ایشان می گفتیم وزیر زن انتخاب کنید، ایشان می گفت ما آنقدر مشکل برای جنگیدن داریم که دیگر نمی توانیم برای وزیر زن هم بجنگیم، اما معتقدیم که در شرایط فعلی باید برای زنان که نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند بجنگیم و حقوق شان را استیفا کنیم.

در بخش دیگری از این نشست، فاطمه راکعی با بیان اینکه خانم های بسیاری از پیروزی انقلاب تا امروز داشتیم که باید به کابینه راه می یافتند اما چنین نشد، اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشبرد اهداف آموزشی نیازمند حضور وزیر زن است

پیشبرد اهداف آموزشی نیازمند حضور وزیر زن است