مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 11:032019-08-06اقتصادي

زدتی ای نخستین گوشی مجهز به 5G را عرضه کرد


زدتی ای با عرضه یک دستگاه گوشی هوشمند مجهز به فناوری شبکه 5G در چین، تبدیل به نخستین شرکت تولیدکننده موبایل شد که چنین محصولی را روانه بازار این کشور کرده است.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طول یک سال اخیر شرکت های تولیدکننده بسیاری در تلاش بودند که فناوری و قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G را به جدیدترین گوشی های خود اضافه کنند و همواره برنامه های خود برای معرفی و رونمایی از محصولات و گوشی های هوشمند و پرچمدار این فناوری را نیز اعلام و معرفی کرده اند.

با توجه به آنکه در سال های اخیر بازارهای جهانی گوشی موبایل به مرحله اشباع رسیده و برای مدت های طولانی با رکود بی سابقه ای مواجه شده است، حالا به نظر می رسد که بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند در تلاشند تا با تولید و عرضه یک محصول جدید به جمع سازندگان گوشی مجهز به فناوری 5G بپردازند.

گوشی های هوشمند 5G متعددی در طول یک سال اخیر از سوی شرکت های تولیدکننده موبایل همچون سامسونگ وهواوی معرفی و رونمایی شده اند که قرار است در کشورهایی که به ارائه خدمات مربوط به نسل جدید اینترنت همراه اقدام کرده اند، عرضه شده و در دسترس کاربران و علاقمندان قرار بگیرند.

حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت the verge حاکیست که شرکت زد تی ای، نخستین گوشی هوشمند مجهز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زدتی ای نخستین گوشی مجهز به 5G را عرضه کرد

زدتی ای نخستین گوشی مجهز به 5G را عرضه کرد