مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 02:132019-08-05اجتماعي

تخریب زیبایی دماوند با بنرهای یادگاری کوه نوردان + عکس


برخی از کوه نوردان برای گرفتن عکس یادگاری بنر های تبلیغاتی را باخود به قله های مرتفع می برند و بعد از گرفتند عکس این بنر ها را در طبیعت رها می کنند که باعث شده است که طبیعت زیبای کوه از بین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوه نوردان بعد از صعود به قله های مرتفع برای گرفتن عکس یادگاری بنر هایی را با خود حمل می کنند که به عنوان پیش زمینه در ارتفاعات از آن استفاده کنند.

موضوعات این بنرها متفاوت است.

گاهی این صعود را به همسر خود تقدیم می کنند و گاهی هم بر روی این بنر ها نام شهری که از آن برای صعود آمدند را می نویسند و آن ها را در کوه رها می کنند تا به عنوان یادگاری در کوه بماند.

این کار بسیار شبیه به آن است که به جنگل بروید و برای یادگاری روی درختان یادگاری بنوسید که قطعا موجب تخریب طبیعت می شود و زیبایی طبیعت را کم می کند.

بارها فدارسیون کوه نوردی از کوه نوردان خواسته است که زباله های خود را در طبیعت رها نکنند اما باز هم شاهد هستیم که زباله های زیادی در طبیعت رها شده است و کوهنوردان جدیدا بنرها و کاغذهایی به یادگاری در کوه رها می کنند.

*نمونه از کاغذ رها شده که این کوه نورد صعودش رابه همسرش تقدیم کرده است! و یا بنرهای زیر که همه از کوه جمع آوری شده است و همانطور که مشاهده می کنید بعد از نصب در کوه این بنر ها رها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب زیبایی دماوند با بنرهای یادگاری کوه نوردان + عکس

تخریب زیبایی دماوند با بنرهای یادگاری کوه نوردان + عکس