مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مرداد 1398 ساعت 01:032019-08-04اقتصادي

با اجرای طرح مسکن اجتماعی مشکل مستاجران حل می شود؟


عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: دولت باید بدون اینکه شرایط خاصی برای مسکن اجتماعی تعیین شود، به سمتی برود که با ایجاد عرضه و تقاضای متعادل در بحث مسکن استیجاری و تملیکی، - بتواند نظم را در بازار ایجاد کند.

احسان حسنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص طرح مسکن اجتماعی، اظهار کرد: دولت در زمان آقای آخوندی طرح مسکن اجتماعی را رونمایی کرد و در کنار آن مسکن حمایتی نیز رونمایی شد.

آنچه دولت در حال حاضر در خصوص طرح مسکن رسانه ای کرده، مدعی است که دولت مسکنی را احداث نخواهد کرد و متولی احداث مسکن نخواهد بود.

وی بیان کرد: بحث مسکن های اجتماعی یا مسکنی که ریشه در نوع سوبسید دولتی دارد، بعد از قرن نوزدهم یعنی بعد از جنگ جهانی دوم در برخی کشورها سابقه دارد که به دنبال مسکن ارزان قیمت با متراژهای مناسب رفتند تا به صورت انبوه ساخته شود و به صورت اجاره ای یا اجاره به شرط تملیک در اختیار افراد خاصی قرار گیرد.

حسنی با بیان اینکه در کشور ما دولت یازدهم بسیار علاقه مند بود که در خصوص مسکن فعالیتی داشته باشد، عنوان کرد: به این دلیل که بخش عمده ای از منابعی که باید برای مسکن پیش بینی می شد، به مسکن مهر تخصیص دادند و بخش هایی از مسائل مربوط به مسکن مهر برای تکمیل زیرساخت ها و منابع مالی از جمله وام های بانکی مسکن مهر به دولت اخیر به ارث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اجرای طرح مسکن اجتماعی مشکل مستاجران حل می شود؟

با اجرای طرح مسکن اجتماعی مشکل مستاجران حل می شود؟