مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مرداد 1398 ساعت 12:182019-08-04سياسي

درباره عملکرد منتخبین مردم در فراکسیون امید اطلاع رسانی شود


عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح طلب گفت: اطلاع رسانی درباره عملکرد منتخبین مردم در فراکسیون امید در مجلس و شورای شهر و بیان واقعیت ها از سوی منتخبان مردم می تواند به شکل گیری انتخاب ها در انتخابات پیش رو کمک کند.

- الهه کولایی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص میزان موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات با توجه به عملکرد فراکسیون امید و دولت، اظهار کرد: در شرایط فعلی با توجه به تجربه انتخابات 92، 94 و 96 به نظر می رسد که دیدگاه های بسیار متفاوتی در میان فعالان سیاسی و چهره های شاخص اصلاح طلب وجود داشته باشد که رسیدن به وحدت و اجماع در بین آنان نیازمند فرآیندی از گفت وگو و تبادل نظر است که در جریان قرار دارد.

وی افزود: در بین احزاب اصلاح طلب در رابطه با شیوه مواجه شدن با انتخابات پیش رو و در نظر گرفتن امکانات و محدودیت های موجود در روند برآورده کردن مطالبات مردم، دیدگاه های متفاوت وجود دارد و هریک استدلال خاص خود را ارائه می دهند و به نظر می رسد به این سادگی قابل جمع شدن و رسیدن به یکپارچگی و وحدت نظر نباشد.

عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح طلب خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی در رابطه با عملکرد منتخبین مردم در فراکسیون امید در مجلس و شورای شهر و بیان واقعیت ها از سوی منتخبان مردم می تواند به شکل گیری انتخاب ها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره عملکرد منتخبین مردم در فراکسیون امید اطلاع رسانی شود

درباره عملکرد منتخبین مردم در فراکسیون امید اطلاع رسانی شود