مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مرداد 1398 ساعت 09:482019-08-04سياسي

لزوم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی - کاربردی شهرداری به شورای شهر تهران


خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی- کاربردی شهرداری به شورای شهر تهران برای تصویب تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رسولی در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در خصوص ساماندهی مراکز آموزش علمی- کاربردی شهرداری تهران گفت: طرح ساماندهی این مراکز، سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته به شهرداری تهران در 15 اردیبهشت ماه امسال در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید.

بر اساس این طرح شهرداری تهران موظف شده نسبت به ساماندهی موسسات و مراکز آموزش علمی- کاربردی خود از 9 مرکز به 4 مرکز اقدام کند.

وی افزود: مطابق بند الف ماده واحده این طرح در راستای کمک به اجرای بهتر ماموریت های ذاتی شهرداری تهران، سازمان ها و شرکت های تابعه، مراکز آموزش علمی- کاربردی در حوزه های ایمنی و آتش نشانی، حمل و نقل و ترافیک، فناوری، نوسازی و شهر هوشمند و فرهنگی و اجتماعی که تداوم فعالیت آنان مورد نیاز است، حداکثر در چهار مرکز به فعالیت خود ادامه دهند و شهرداری تهران فهرست رشته های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه را جهت تصویب شورای شهر تهران ارائه کند.

رسولی ادامه داد: در جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات که اول تیرماه امسال برگزار شد، کد رشته های تحصیلی موسسات علمی- کاربردی در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی - کاربردی شهرداری به شورای شهر تهران

لزوم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی - کاربردی شهرداری به شورای شهر تهران