مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مرداد 1398 ساعت 09:132019-08-03اقتصادي

اصناف مقصر گرانی مرغ نیستند!


گرانی و کمبود مرغ ارتباطی با اصناف ندارد و واحدهای توزیعی تنها رابط تولیدکننده و مصرف کننده هستند.


 در این میان مشخص نیست در نهایت مسوولیت گرانی یکباره قیمت مرغ با کدام بخش است!؟ - رییس اتاق اصناف تهران گفت: گرانی و کمبود مرغ ارتباطی با اصناف ندارد و واحدهای توزیعی تنها رابط تولیدکننده و مصرف کننده هستند.

در این میان مشخص نیست در نهایت مسوولیت گرانی یکباره قیمت مرغ با کدام بخش است!؟ قاسم نوده فراهانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته گذشته قیمت مرغ دستخوش تغییر شد که در این زمینه باید تاکید شود، اصناف در زمینه عرضه گوشت مرغ تنها توزیع کننده هستند و قیمت و میزان عرضه با توجه به هزینه نهایی تولید، خرید و حجم در اختیار قرار داده شده به واحدهای توزیعی، مشخص می شود.

وی ادامه داد: صنوف توزیعی اگر مرغ در اختیار داشته باشند عرضه خواهند کرد و اگر از سوی واحدهای تولیدی و دستگاه های مرتبط مرغ در اختیار آن ها قرار داده نشود، نمی توانند عرضه ای داشته باشند.

عرضه محصولات کیلویی و باز در سوپرمارکت خلاف قانون است رییس اتاق اصناف تهران در پاسخ به این سؤال که یکی از مشکلات اصناف، تداخل صنفی است و در چند سال اخیر برخی واحدهای سوپرمارکتی به عرضه گوشت، میوه و سبزی می پردازند، آیا این خلاف قانون است؟ گفت: واحدهای سوپرمارکتی طبق قانون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف مقصر گرانی مرغ نیستند!

اصناف مقصر گرانی مرغ نیستند!