مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مرداد 1398 ساعت 03:532019-08-03پزشكي

چالش های خانواده ها در تربیت جنسی فرزندان


تربیت جنسی صحیح فرزندان، یکی از مهم ترین مسائلی است که بسیاری از خانواده ها در خصوص نحوه انجام آن دچار ابهامات زیادی هستند.

محققان برای کمک به رفع این مشکل، - عکس تزیینی است تربیت جنسی صحیح فرزندان، یکی از مهم ترین مسائلی است که بسیاری از خانواده ها در خصوص نحوه انجام آن دچار ابهامات زیادی هستند.

محققان برای کمک به رفع این مشکل، یک مطالعه پژوهشی انجام داده و ماجرا را زیر ذره بین تحقیقاتی خود برده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تربیت تحت عنوان رشد تدریجی و هماهنگ همه استعدادهای آدمی تعریف می شود و در این میان، حوزه تربیت جنسی بخش تأثیرگذاری از تربیت است.

باوجوداینکه سلامت جنسی از بخش های ارزنده تربیت جنسی به شمار می رود، این تنها بخش کوچکی از برنامه تربیت جنسی است و همین نکته چالش هایی را در آموزش جنسی به کودکان و نوجوانان برای والدین ایجاد می کند.

پدران و مادران نمی توانند و نباید نسبت به مسائل و سؤالات جنسی فرزندان خود بی تفاوت باشند، چراکه بسیاری از دشواری های جنسی بزرگ سالی، ریشه در دوران کودکی دارد.

به عقیده متخصصان، تربیت جنسی از دشوارترین بخش های تربیت است، چراکه ازیک طرف والدین در مورد آگاه کردن فرزندان خود در این مسائل در هراس هستند و این تصور را دارند که آگاهی فرزندانشان نسبت به مسائل جنسی، باعث گمراهی آن ها خواهد شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های خانواده ها در تربیت جنسی فرزندان

چالش های خانواده ها در تربیت جنسی فرزندان