مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 08:082019-07-29اقتصادي

تقاوت گردشگری مزرعه در دنیا و ایران


رییس کار گروه تخصصی گردشگری اتاق فکر توسعه مازندران گفت: در استانی که گردشگری با مرزعه تقابل دارد، زمان و انرژی زیادی برای پذیرش و مطالعه در این زمینه وجود دارد.

- رمضان زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: کارشناسان میراث استان باید در زمینه بررسی الگوهای گردشگری مزرعه در دنیا آموزش دیده تا راندمان تولید بالا و گردشگری مرزعه را در سطح کشور رواج دهیم.

وی با بیان اینکه چرا کشورهایی مانند بلاروس، روسیه، رومانی، انگلیس و آمریکا وارد مقوله گردشگری مزرعه شدند، تصریح کرد: باید سیاست های الگویی کشورهایی که گردشگری مزرعه را تجربه کردند، مطالعه شود زیرا این کشورها ابتدا مرز بین واژه ها را آموختند و بعد آن سیاست گذاری و پایه گذاری کردند.

الگوهای گردشگری مزرعه یکی از الگوهای موفق در دنیا است، رییس کار گروه تخصصی گردشگری اتاق فکر توسعه مازندران با بیان اینکه بعد از مطالعه گردشگری مزرعه و داشتن زمین برای اجرایی کردن این طرح میراث می تواند بخشی از مجوزها را صادر کند، گفت: برای رشد گردشگری مزرعه نیاز به چند شاخص مانند بخش آموزش، تقویت آگاهی و غذا داریم که باید تامین شود.

رمضان زاده خاطرنشان کرد: آیا وزارت جهاد کشاورزی که اداره کل آن در مازندران وجود دارد قانونی دارد که به من اجازه دهد تا مقداری از مساحت زمین را زیر سازه ببرم؟ اگر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاوت گردشگری مزرعه در دنیا و ایران

تقاوت گردشگری مزرعه در دنیا و ایران