مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 09:482019-07-24فرهنگي

نامزدهای جایزه «بوکر» معرفی شدند


فهرست بلند نامزدهای جایزه «بوکر» در سال 2019 در حالی منتشر شد که دنباله رمان «قصه ندیمه» نوشته «مارگارت اتوود» شاخص ترین نامزد این جایزه ادبی است.

- فهرست بلند نامزدهای جایزه بوکر در سال 2019 در حالی منتشر شد که دنباله رمان قصه ندیمه نوشته مارگارت اتوود شاخص ترین نامزد این جایزه ادبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، هیات انتخاب جایزه ادبی بوکر فهرستی از 13 کتاب را به عنوان نامزدهای اولیه این جایزه ادبی معرفی کرده که برای کسب جایزه 50 هزار پوندی این رویداد ادبی رقابت می کنند.

مارگارت اتوود داستان نویس کانادایی با رمان وصیت ها که دنباله ای بر رمان معروف قصه ندیمه محسوب می شود توانسته به جمع نامزدهای اولیه بوکر 2019 راه یابد و نکته قابل توجه این است که این کتاب قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود اما هیات انتخاب جایزه بوکر این کتاب را شایسته حضور در میان نامزدها دانسته است.

این ششمین بازی است که اتوود نامزد مهمترین جایزه ادبی انگلستان می شود و توانسته یک بار در سال 2000 با رمان آدمکش کور این جایزه را از آن خود کند.

فهرست کامل نامزدهای اولیه جایزه بوکر 2019 از این قرار است: * قایق شبانه به طنجه نوشته کوین باری * خواهرم، قاتل زنجیره ای نوشته اوینکان بریثویت * اردک ها، نوبوریپورت نوشته لوسی المان * دختر، زن، دیگر نوشته برناردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای جایزه «بوکر» معرفی شدند

نامزدهای جایزه «بوکر» معرفی شدند