مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 08:142019-07-24سياسي

مشکلات کشور با همراهی ائمه جمعه برطرف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای تشکل های دانشجویی کشور در نشستی صمیمی با رییس شورای سیاستگذاری ائمه سراسر کشور، در خصوص مسائل روز سیاسی، - رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: نماز جمعه در حفظ انقلاب نقش بی بدیل دارد و بسیاری از مشکلات کنونی کشور را در گام دوم انقلاب می توانیم با همراهی ائمه جمعه برطرف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای تشکل های دانشجویی کشور در نشستی صمیمی با رییس شورای سیاستگذاری ائمه سراسر کشور، در خصوص مسائل روز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، گفتگو و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری در این دیدار با اشاره به نقش مهم نمازجمعه در کشور گفت: نماز جمعه در حفظ انقلاب اسلامی و خط امام نقش بی بدیل دارد و بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی کشور را در گام دوم انقلاب را می توانیم با ائمه جمعه برطرف کنیم.

وی با اشاره به ثمرات مهم تاسیس اولین نماز جمعه در پنجم مرداد سال 1358 گفت: تاسیس نهاد نماز جمعه فرصت مغتنمی برای کشور بود و اکنون در چهلمین سال اقامه نماز جمعه در کشور این نهاد اثر گذار، موج گفتمانی بسیار خوبی را در کشور پدید آورد و امتدادش دستاورد های بسیاری داشتیم و به تاسیس نهاد نماز جمعه، پنج ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و اولین نماز جمعه به امات آیت ا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور با همراهی ائمه جمعه برطرف می شود

مشکلات کشور با همراهی ائمه جمعه برطرف می شود