مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 00:542019-07-23بين الملل

منابع مطلع: احتمال قتل آمانو توسط اسراییل قوی تر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روز دوشنبه هفته جاری خبر فوت یوکیا آمانو مدیرکل سابق آژانس انرژی اتمی به صورت رسمی در دنیا اعلام شد اما منابع آگاه به جزییات موضوع، - منابع مطلع می گویند که بر اساس شواهد قابل توجه، یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی توسط رژیم صهیونیستی به قتل رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روز دوشنبه هفته جاری خبر فوت یوکیا آمانو مدیرکل سابق آژانس انرژی اتمی به صورت رسمی در دنیا اعلام شد اما منابع آگاه به جزییات موضوع، به خبرنگار تسنیم گفتند که مرگ او چند روز پیشتر به وقوع پیوسته بود اما آمریکا و اسراییل از اعلام خبر آن ممانعت کرده بودند.

این منابع همچنین اعلام کردند که از مدتها پیش دولت امریکا و رژیم صهیونیستی دوره جدیدی از فشار سنگین را به آمانو برای گشودن پرونده ای دروغین علیه ایران در موضوع هسته ای آغاز کرده بودند.

بر اساس اطلاعات موجود دولت ترامپ و رژیم اسراییل به نحو پیگیرانه ای از آمانو می خواستند که بر خلاف گزارش های فنی و حقوقی متعددی که پایبندی ایران به برجام را نشان می دهد، اعلام کند که ایران برجام را نقض کرده است تا بدین صورت پروژه ی فشار-مذاکره ترامپ علیه ایران تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مطلع: احتمال قتل آمانو توسط اسراییل قوی تر شد

منابع مطلع: احتمال قتل آمانو توسط اسراییل قوی تر شد