مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 00:092019-07-23بين الملل

اجازه اخلال در روند کشتیرانی در خلیج فارس را نخواهیم داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و فرستاده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران که بامداد سه شنبه به منظور تقدیم پیام کتبی حسن روحانی به امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه به پاریس سفر کرد، - معاون وزیر خارجه ایران در دیدار با وزیر خارجه فرانسه با بیان اینکه اجازه اخلال در روند کشتیرانی در خلیج فارس را نخواهیم داد، گفت: از اروپا انتظار می رود موضع روشنی در مخالفت با سیاست آمریکا برای به صفر رساندن فروش نفت ایران اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و فرستاده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران که بامداد سه شنبه به منظور تقدیم پیام کتبی حسن روحانی به امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه به پاریس سفر کرد، با ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه دیدار و گفت وگو کرد.

لودریان در این دیدار ضمن خوشامدگویی و اشاره به تحولات و تعاملات اخیر و تماس های دیپلماتیک دو کشور، سفر فرستاده ویژه رییس جمهور فرانسه به تهران و مذاکرات انجام شده و حضور فرستاده ویژه رییس جمهور ایران در پاریس را با اهمیت توصیف کرد.

وی با اشاره به اینکه فرانسه به دنبال کاهش تنش های موجود است، گفت: فرانسه بر حفظ و اجرای برجام تاکید دارد و به تلاش های خود در این زمیه ادامه می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه اخلال در روند کشتیرانی در خلیج فارس را نخواهیم داد

اجازه اخلال در روند کشتیرانی در خلیج فارس را نخواهیم داد