مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 14:382019-07-23سياسي

باید بنیان های مالی قاچاقچیان هدف قرار گیرد


چهارمین جلسه کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال جاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور، سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر و تعدادی دیگر از مقامات قضایی، - انتظامی و اجرایی کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان یافته اظهار کرد: اعضای این کمیته از دستگاه های مختلف هستند و یکی از اقدامات مهم کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر بحث اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر است که پیش نویس این اصلاح اکنون تهیه شده است.

وی افزود: موضوعی دیگری که در این ستاد به صورت جدی دنبال شده و می شود بحث جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تهران است به طوری که اکنون بیش از 6 هزار نفر از معتادان متجاهر از سطح تهران جمع آوری شده اند.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اگرچه در نگهداری و درمان این افراد با یکسری موانع قانونی مواجه هستیم که به عنوان مثال قانون به ما اجازه نمی دهد که این افراد را بیش از دو دوره سه ماهه در مراکز ترک اعتیاد نگهداری کنیم.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که ما در کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر پیگیر آن هستیم این است باید بتوانیم بنیان های مالی قاچاقچیان را هدف قرار دهیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بنیان های مالی قاچاقچیان هدف قرار گیرد

باید بنیان های مالی قاچاقچیان هدف قرار گیرد