مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 14:332019-07-23فرهنگي

تهران نیازمند محلی برای نمایش های آیینی و سنتی است


در دیدار معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای ستاد اجرایی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی بر راه ادازی و تعریف مکانی برای این نوع نمایش ها در جهت توسعه گردشگری شهری و ایجاد فضایی برای اجرای نمایش های آیینی و سنتی تاکید شد.

- در دیدار ستاد اجرایی جشنواره آیینی و سنتی با معاون هنری مطرح شد: تهران نیازمند محلی برای نمایش های آیینی و سنتی است در دیدار معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای ستاد اجرایی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی بر راه ادازی و تعریف مکانی برای این نوع نمایش ها در جهت توسعه گردشگری شهری و ایجاد فضایی برای اجرای نمایش های آیینی و سنتی تاکید شد.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی، صبح سه شنبه یکم مردادماه و در فاصله حدود 20 روز مانده تا شروع جشنواره، جمعی از اعضای ستاد اجرایی این رویداد در دیدار با سید مجتبی حسینی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارائه گزارش از آنچه تا کنون برای برپایی این جشنواره تئاتری انجام شده پرداختند.

کرمی: ماهیت اصلی جشنواره توجه به فرهنگ عامه است در ابتدای این جلسه شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی ضمن معرفی اعضای ستاد به مشارکتی برگزار شدن جشنواره امسال با شهر کاشان اشاره کرد و گفت: جشنواره نمایش های آیینی و سنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران نیازمند محلی برای نمایش های آیینی و سنتی است

تهران نیازمند محلی برای نمایش های آیینی و سنتی است