مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 12:482019-07-23اقتصادي

دومین موج گرمای اروپا و رکورد جدید افزایش دما در پاریس


با ورود موج گرمایی جدید به شمال اروپا که می تواند رکورد دمای هوای بسیاری از کشورها را جابه جا کند، پاریسی ها این هفته گرم ترین دمای هوای تاکنون ثبت شده در این شهر را تجربه می کنند.

- Photo: AFP با ورود موج گرمایی جدید به شمال اروپا که می تواند رکورد دمای هوای بسیاری از کشورها را جابه جا کند، پاریسی ها این هفته گرم ترین دمای هوای تاکنون ثبت شده در این شهر را تجربه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته (دوشنبه ) دمای هوای پاریس بالای 30 درجه سانتی گراد بوده و امروز (سه شنبه) به بیش از 40 درجه سانتی گراد رسیده و با این روند رکورد بیشترین دمای این شهر را که متعلق به سال 1947 میلادی بوده، خواهد شکست.

پیش بینی شده این افزایش دما که تنها چند روز به طول انجامیده اما بسیار شدید خواهد بود، بخش هایی از بلژیک، لوکزامبورگ و هلند را نیز تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود این کشورها برای نخستین بار دمای هوای بالای 40 درجه سانتی گراد را تجربه کنند.

این موج جدید گرما در حالی اروپا را درنوردیده که کمتر از یک ماه قبل در اواخر ماه ژوئن موج گرمای شدیدی اروپا را فرا گرفته و توجه ها را به مسئله تغییرات اقلیمی جلب کرده بود.

این دو موج گرما آسیب های زیادی را به محصولات کشاورزی فرانسه به ویژه باغ های مشهور انگور آن وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین موج گرمای اروپا و رکورد جدید افزایش دما در پاریس

دومین موج گرمای اروپا و رکورد جدید افزایش دما در پاریس