مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 11:192019-07-23اجتماعي

افتتاح 7 مرکز سنجش مهارت در کشور / 42 درصد مهارت آموزان مشغول کار می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سلیمان پاک سرشت رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امروز در هفته مهارت که از 31 تیر ماه تا 6 مرداد ماه نامگذاری شده، - رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای در هفته مهارت گفت: با وجود اینکه 40 درصد از متقاضیان مهارت آموزی دانشجو و یا فارغ التحصیل دانشگاه هستند، اما بعد از گذراندن دوره مهارتی 42 درصد از آن ها موفق می شوند کسب و کار داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سلیمان پاک سرشت رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امروز در هفته مهارت که از 31 تیر ماه تا 6 مرداد ماه نامگذاری شده، در جمع خبرنگاران و در محل سازمان آموزش فنی و حرفه ای از طریق ویدئو کنفرانس 7 مرکز سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای را در 7 مرکز استان در کشور راه اندازی کرد.

وی در این مراسم در مورد سوالی درباره اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی گفت: 40 درصد از متقاضیان مهارت آموزی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای دانشجو و یا فارغ التحصیلان دانشگاه هستند.

* راه انداز 28 مرکز مهارت اموزی و راهنمای شغلی دانشگاهوی گفت: همکاری خوبی با وزارت علوم انجام شد و تفاهم نامه ای با معاونت پژوهش وزارت علوم منعقد شد که آموزش های فنی و حرفه ای برای فارغ التحصیلان در نظر گرفته شد و مراکزی برای کارآموزی فارغ التحصیلان در نظر گرفته و در 28 مرکز دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 مرکز سنجش مهارت در کشور / 42 درصد مهارت آموزان مشغول کار می شوند

افتتاح 7 مرکز سنجش مهارت در کشور / 42 درصد مهارت آموزان مشغول کار می شوند