مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 06:082019-07-23سياسي

بایدها و نبایدهای اصلاح بودجه صداوسیما در گفت وگو با یک عضو فراکسیون امید مجلس


یک عضو فراکسیون امید مجلس بازگشت به قانون اساسی و تفسیر دقیق و به روز آن را در اصلاح ساختارهای معیوب به ویژه اصلاح ساختار بودجه ضروری دانست و بر لزوم چابک سازی و افزایش بهره وری سازمانی و نهادی دستگاه های دولتی و حاکمیتی از جمله اصلاح کمی و کیفی عملکرد .

- یک عضو فراکسیون امید مجلس بازگشت به قانون اساسی و تفسیر دقیق و به روز آن را در اصلاح ساختارهای معیوب به ویژه اصلاح ساختار بودجه ضروری دانست و بر لزوم چابک سازی و افزایش بهره وری سازمانی و نهادی دستگاه های دولتی و حاکمیتی از جمله اصلاح کمی و کیفی عملکرد رسانه ملی در قالب اصلاح ساختار بودجه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرداخت بودجه براساس عملکرد هر دستگاه، سازمان و نهادی که از دولت بودجه می گیرد را مکلف می کند بودجه در محل پیش بینی شده هزینه شود و دستگاه مربوطه نسبت به عملکردش پاسخگو شود در این صورت شرایط پرداخت مراحل بعدی بودجه با سرعت بهتری طی می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که هر دستگاهی در قبال بودجه دریافتی باید به دولت و دستگاه های نظارتی پاسخگو باشد ، گفت: متاسفانه دستگاه هایی که به مجلس پاسخگو نیستند با تصمیم دولت برای اصلاح ساختار بودجه و تخصیص براساس عملکرد، واکنش اعتراضی داشته و به اشکال مختلف مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای اصلاح بودجه صداوسیما در گفت وگو با یک عضو فراکسیون امید مجلس

بایدها و نبایدهای اصلاح بودجه صداوسیما در گفت وگو با یک عضو فراکسیون امید مجلس