مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 19:432019-07-22سياسي

ارائه دعوت نامه لاریجانی به رییس مجلس ملی نیکاراگوئه از سوی ظریف


 وزیر امور جمهوری اسلامی ایران که به نیکاراگوئه سفر کرده است، صبح دوشنبه (به وقت محلی) با گوستاوو پورراس کورتس رییس مجلس ملی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

-  وزیر امور جمهوری اسلامی ایران که به نیکاراگوئه سفر کرده است، صبح دوشنبه (به وقت محلی) با گوستاوو پورراس کورتس رییس مجلس ملی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که اعضای هیات رییسه مجلس و گروه دوستی پارلمانی ایران و نیکاراگوا نیز حضور داشتند، وزیر امور خارجه ایران با ابلاغ سلام های گرم و دعوت علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، ضمن برشمردن زمینه های همکاری دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور در همه زمینه ها بویژه در حوزه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

محمدجواد ظریف با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب های دو کشور افزود: آمریکایی ها دوست نداشتند یک سالگی این دو انقلاب را ببینند اما دو کشور در چهلمین سال انقلابمان هستیم و چهل سال دیگر هم آنها را مایوس خواهیم کرد.

رییس مجلس ملی نیکاراگوئه نیز در این دیدار اظهار کرد: هیچ شکی در اتحاد همه کشورهایی که تحت فشار و تروریسم اقتصادی آمریکا هستند وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دعوت نامه لاریجانی به رییس مجلس ملی نیکاراگوئه از سوی ظریف

ارائه دعوت نامه لاریجانی به رییس مجلس ملی نیکاراگوئه از سوی ظریف