مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 17:482019-07-22اقتصادي

محرومیت بیش از سه هزار خانوار عشایر استان از آب آشامیدنی


مدیر کل امور عشایر استان اردبیل گفت: در سطح استان 148 قشلاق و سه هزار و 300خانوار از عشایر استان از آب آشامیدنی محروم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معرفت آذری در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهارکرد: در صدد هستیم با افزایش تانکرها اقدام به آبرسانی و پوشش هر چه مناسب آب مورد نیاز عشایر اقدام کنیم.

وی ادامه داد: با افزایش تانکرهای آبرسانی در سال جاری به 17 خودرو روند خدمات رسانی به عشایر استان با سرعت بهتری در حال انجام است.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل اضافه کرد: خشکسالی، کمبود علوفه و دام، بیماری های دامی، نبود راه مناسب برای کوچ، نیازهای دارویی و مشکلات آب شرب از جمله مشکلات پیش روی عشایر استان می باشد.

آذری به پایین بودن سطح بهداشت و کمبود تسهیلات سرمایه در گردش در بین برخی از عشایر استان نیز اشاره کرد و افزود: عزم جدی برای برطرف سازی مشکلات عشایر وجود دارد بطوریکه در سالیان اخیر اقدامات ارزشمندی در این خصوص انجام شده است.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل در ادامه با اشاره به برگزاری اولین جشنواره توانمندی عشایر شهرستان اردبیل گفت: این جشنواره در سوم مرداد ماه سال جاری از ساعت 16 در مجموعه فرهنگی و تفریحی شورابیل برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت بیش از سه هزار خانوار عشایر استان از آب آشامیدنی

محرومیت بیش از سه هزار خانوار عشایر استان از آب آشامیدنی