مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 11:282019-07-22سياسي

نماینده کهگیلویه در مجلس: با ترکیبی از نیروهای کارآمد می توان مشکلات را حل کرد


نماینده کهگیلویه و بهمیی در مجلس گفت: آقای رییس جمهور نیک می دانید با ترکیبی از نیروهای کارآمد دولت حضرتعالی و استفاده از نیروهای کارآمد، انقلابی و باتجربه، - نماینده کهگیلویه در مجلس: با ترکیبی از نیروهای کارآمد می توان مشکلات را حل کرد نماینده کهگیلویه و بهمیی در مجلس گفت: آقای رییس جمهور نیک می دانید با ترکیبی از نیروهای کارآمد دولت حضرتعالی و استفاده از نیروهای کارآمد، انقلابی و باتجربه، فارغ از مسائل سیاسی چپ و راست می توان بخش عمده مشکلات و نابسامانی های اقتصادی را حل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عدل هاشمی پور در نطق میان دستور امروز (دوشنبه) مجلس از اقدام به موقع نیروی هوافضای سپاه در توقیف کشتی انگلیسی و سرنگونی پهپاد آمریکایی تشکر کرد.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس خطاب به رییس جمهور، پرسید: در عمر باقی مانده دولت خود چه برنامه ای برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارید؟ آیا وقت آن نرسیده که حرف ها، شعارها، سخنرانی های جذاب و دلخوش کننده و مصوبات بدون خروجی را به عمل خوب یا اقدام عملی تبدیل کنید؟ آیا با در اختیار داشتن این همه منابع و نعمتهای الهی اعم از نیروی انسانی دانشگاهی، خلاق، توانمند، انقلابی، کارآمد و ثروت های مادی و معنوی امکان آن نیست که با خرد جمعی و کارِ تیمی و با رعایت اولویت ها و با داشتن برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کهگیلویه در مجلس: با ترکیبی از نیروهای کارآمد می توان مشکلات را حل کرد

نماینده کهگیلویه در مجلس: با ترکیبی از نیروهای کارآمد می توان مشکلات را حل کرد