مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 09:232019-07-22فرهنگي

بهروز رضوی سرنوشت بچه شمرون را روایت می کند


سردبیر «کتاب شب» رادیو تهران از به پایان رسیدن تنظیم رادیویی رمان «سرنوشت بچه شمرون» ـ اثر محمود گلابدره یی ـ برای بازخوانی در این برنامه خبر داد.

- سردبیر کتاب شب رادیو تهران از به پایان رسیدن تنظیم رادیویی رمان سرنوشت بچه شمرون ـ اثر محمود گلابدره یی ـ برای بازخوانی در این برنامه خبر داد.

رضایی در این توضیح این خبر به ایسنا گفت: پانزدهم مرداد سال 1391 محمود گلابدره یی که می توان او را یکی از جنجالی ترین نویسندگان قبل و بعد از انقلاب دانست، در بیمارستان الغدیر تهران برای همیشه آرام گرفت.

زندگی او سرشار از ماجراهای عجیب و غریبی بود که بخشی از آن در رمان سرنوشت بچه شمرون آمده است.

این رمان را گلابدره یی در سال 1360 در حالی که هیچ ناشری آن را چاپ نمی کرد، با سرمایه خودش در تیراژ ده هزار نسخه به چاپ رساند، اما مخارجش برنگشت و زندگی او را فلج کرد.

سردبیر کتاب شب افزود: در این رمان، ما با بخشی از ماجراهای تاثربرانگیز زندگی این نویسنده که همواره از حق می گفت و می نوشت اما زندگی اش به ناحق از هم پاشیده شد، آشنا می شویم.

به گفته رضایی، این رمان با همراهی و مشاوره علی خلیلی (وصی ادبی نویسنده) در شش قسمت 20 دقیقه ای تنظیم رادیویی شده و برای پخش در روزهای دوازدهم تا هفدهم مرداد، درنظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروز رضوی سرنوشت بچه شمرون را روایت می کند

بهروز رضوی سرنوشت بچه شمرون را روایت می کند