مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 08:432019-07-22اقتصادي

پرونده گازرسانی به زاهدان سال 99 بسته می شود


با اقدامات انجام شده هفت شهر استان سیستان و بلوچستان در نوبت گازرسانی قرار گرفته اند و پیش بینی می شود تا پایان سال آینده تمامی مشترکان شهر زاهدان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند و به همین نسبت گازرسانی به سایر شهرهای در دست اجرا به پایان برسد.

- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با اقدامات انجام شده هفت شهر استان سیستان و بلوچستان در نوبت گازرسانی قرار گرفته اند و پیش بینی می شود تا پایان سال آینده تمامی مشترکان شهر زاهدان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند و به همین نسبت گازرسانی به سایر شهرهای در دست اجرا به پایان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایط فعلی ساخت و توسعه شبکه گاز در استان سیستان و بلوچستان در دو بخش احداث خطوط لوله گاز فشار قوی و گازرسانی به شهرها، صنایع و نیروگاه های برق در دستور کار دولت قرار گرفته است که در این باره حسن منتظر تربتی - معاون وزیر نفت - اعلام کرد: عملیات ساخت خط لوله 262 کیلومتری ایرانشهر به زاهدان سال 1395 و برای طراحی و ساخت این خط لوله بیش از 750 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و همزمان با پایان ساخت خط لوله، توسعه شبکه گاز در شهرهای مختلف این استان پهناور آغاز شده است.

بهره مندی 23 هزار خانوار زاهدان از نعمت گاز وی با بیان این که هم اکنون بیش از 23 هزار خانوار در قالب نصب حدود 13 هزار و 300 علمک در زاهدان از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده گازرسانی به زاهدان سال 99 بسته می شود

پرونده گازرسانی به زاهدان سال 99 بسته می شود