مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 20:292019-07-21سياسي

روایت سردار حاجی زاده از ادعای دروغ ترامپ در ساقط کردن پهپاد ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار امیرعلی حاجی زاده پس از جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جمع خبرنگاران گفت: پس از ادعای ترامپ در خصوص سرنگونی یک پهپاد ایرانی یگان های مختلف را چندبار کنترل کردیم، - فرمانده هوافضای سپاه گفت: دروغ بزرگی که ترامپ گفت، آنقدر بزرگ بود که خودمان نیز اول باور کردیم که توانسته اند یک پهپاد ما را ساقط کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار امیرعلی حاجی زاده پس از جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جمع خبرنگاران گفت: پس از ادعای ترامپ در خصوص سرنگونی یک پهپاد ایرانی یگان های مختلف را چندبار کنترل کردیم، زیرا موضوع برای ما باورپذیر نبود که دروغ به این بزرگی را خودش به صورت مستقیم در رسانه بیان کند.

وی افزود: به همین علت چند ساعتی در تکذیب خبر تأخیر داشتیم و در نهایت دیدیم که پهپاد بدون سرنشین ما فعالیت ناوگروه را قبل از تنگه هرمز و تا زمان خارج شدن از آن رصد کرده است.

سردار حاجی زاده گفت: خود آن ها نیز پس از مدتی تقصیر را به گردن بولتون انداختند.

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری گزارشی از پیشرفت ها و دستاورد ها در عرصه های مختلف موشکی، هواپیما های بدون سرنشین و بمب های هوشمند ارائه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سردار حاجی زاده از ادعای دروغ ترامپ در ساقط کردن پهپاد ایرانی

روایت سردار حاجی زاده از ادعای دروغ ترامپ در ساقط کردن پهپاد ایرانی