مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 19:492019-07-21سياسي

معوقات فرهنگیان تا مهرماه پرداخت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرسیدحمایت میرزاده اظهار داشت: درصدد هستیم با همکاری دستگاه های مربوطه در اجرای پروژه های عمرانی به سرعت مناسبی دست یافته و نسبت به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اقدامات مناسبی انجام دهیم که تخصیص اعتبارات به .

- نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرداخت معوقات فرهنگیان تا مهرماه گفت: رسیدگی به مطالبات فرهنگیان و نیز برطرف کردن مشکلات آنان نیز یک امر مهم و اساسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرسیدحمایت میرزاده اظهار داشت: درصدد هستیم با همکاری دستگاه های مربوطه در اجرای پروژه های عمرانی به سرعت مناسبی دست یافته و نسبت به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اقدامات مناسبی انجام دهیم که تخصیص اعتبارات به موقع و مناسب در این زمینه اولویت اساسی است.

وی با اشاره به این که دستگاه های مربوطه باید در پیگیری پروژه های عمرانی تسریع کنند بیان کرد: انتظار ما این است که نسبت به فعال سازی پروژه های نیمه تمام اقدامات مناسب انجام داده شود و از ظرفیت بخش خصوصی هم در این زمینه استفاده شود که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.

انباری و آشپزخانه را کلاس درس کرده اند/ بدهی 20 هزار میلیاردی دولت به فرهنگیان تا پایان سالنماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معوقات فرهنگیان تا مهرماه پرداخت می شود

معوقات فرهنگیان تا مهرماه پرداخت می شود