مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 11:282019-07-21سياسي

عبادی: رییس جمهور آمریکا در خواب پهپادهای ما را سرنگون می کند


رییس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی گفت: آیا بی حجابی و عدم رعایت دستورات اسلام جز انهدام خانواده، طلاق و قتل چیز دیگری به همراه دارد؟ کافی بود از صدها پرونده در دادگاه سریال و فیلم می ساختیم تا امروز کسی به اهمیت حجاب تردید نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبادی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت توقیف کشتی انگلیسی گفت: انگلیسی ها و غربی ها بدانند ایران امروز ایران دوران رضاخان و فرزندش نیست که هر لحظه بخواهند آن را اشغال کنند و هر وقت خواستند و هوس کردند شخص اول کشور را با ذلت بیرون کرده و هر کس را بخواهند جای او بنشانند.

به فضل الهی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری ایران اسلامی امروز چنان اقتداری به دست آورده که رییس جمهور آمریکا فقط در خواب پهپادهای ما را سرنگون می کند و در بیداری به آن افتخار می کند.

رییس کمیته فرهنگ کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه رذالت آمریکا و اروپا پشت شعارهای حقوق بشری و دموکراسی مخفی شده است، گفت: دشمنان ما به دنبال غارتگری مدرن هستند.

آنها نه تنها نماد تمدن بشری نیستند بلکه در غارتگری روی اعراب جاهلی را سفید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبادی: رییس جمهور آمریکا در خواب پهپادهای ما را سرنگون می کند

عبادی: رییس جمهور آمریکا در خواب پهپادهای ما را سرنگون می کند