مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 10:432019-07-21سياسي

مسئولان نگاه ویژه ای به چهارباغ داشته باشند


امام جمعه چهارباغ با اشاره به روند رو به بهبود اوضاع زیرساختی و فرهنگی در ملک آباد و مهدی آباد از مسئولین استان خواست توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

- حجت الاسلام قادر محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، در خصوص آخرین وضعیت مهدی آباد و ملک آباد به عنوان دو منطقه محروم و درگیر آسیب های اجتماعی در شهرستان ساوجبلاغ گفت: خوشبختانه کلنگ ساختمان کلانتری ملک آباد به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه ما اخیراً زده شد و شهرداری چهارباغ هم برای آن یک میلیارد تومان در نظر گرفت تا ظرف چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

محمدی افزود: اگر کلانتری در این منطقه مستقر شود، امنیت ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: اتفاق خوب دیگری که در این منطقه رخ داد افتتاح پلیس راهور در چهارباغ بود که حرکت سازنده ای برای بهبود اوضاع محسوب می شود.

امام جمعه چهارباغ در ادامه به اقدامات فرهنگی و زیرساختی صورت گرفته برای بهبود اوضاع در مهدی آباد و چهارباغ اشاره و اعلام کرد: خوشبختانه دومین کتابخانه در ملک آباد اخیراً افتتاح شد، علاوه بر این در مهدی آباد هم یک استخر مدرن و یک درمانگاه در شرف افتتاح است.

وی در خصوص وضعیت فاضلاب مهدی آباد و ملک آباد که وضعیت بسیار نامطلوبی دارد هم گفت: مسئولین آبفا در صدد هستند که فاضلاب مهدی آباد را به یکی از تصفیه خانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نگاه ویژه ای به چهارباغ داشته باشند

مسئولان نگاه ویژه ای به چهارباغ داشته باشند