مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 09:592019-07-21فرهنگي

آغاز پخش یک سریال نمایشی با همکاری 2 شبکه رادیویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی رادیو، سید غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش با اشاره به همکاری با اداره کل هنر های نمایشی رادیو بیان کرد: - مدیر شبکه رادیویی ورزش از فصل همکاری جدید میان این شبکه و اداره کل هنر های نمایشی رادیو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی رادیو، سید غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش با اشاره به همکاری با اداره کل هنر های نمایشی رادیو بیان کرد: طبق روالی که در گذشته وجود داشت، اداره کل نمایش آثاری را تولید می کرد که ما آن را پخش می کردیم، اما این بار ما سفارش جدیدی دادیم که با استقبال رادیو نمایش روبه رو شد.

وی درباره این تصمیم گفت: دلیل این تغییر، رویه جدولی در رادیو ورزش بود که عناصر و سبک زندگی در آن جدا نباشد، در واقع به دنبال رسیدن به نوعی انسجام در ساختارهایمان از جمله ساختار نمایشی شبکه ورزش بودیم که این موضوع را با رادیو نمایش مطرح کردیم و نتیجه بخش بود.

مدیر رادیو ورزش ادامه داد: ما در شبکه ورزش بر اساس منظومه محتوایی که برای سال 98 تنظیم کردیم، محوری را مد نظر قرار دادیم که شامل سبک زندگی و نقش محوری ورزش در زندگی اسلامی ایرانی می شود این نقش در حوزه سلامت جسمی و سلامت روحی ایفا می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پخش یک سریال نمایشی با همکاری 2 شبکه رادیویی

آغاز پخش یک سریال نمایشی با همکاری 2 شبکه رادیویی