مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 09:142019-07-21بين الملل

ترکیه در مقابل تحریم های اروپا تسلیم نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فؤاد اوکتای معاون رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، روز گذشته (شنبه) در چهل و پنجمین سالگرد عملیات نظامی ترکیه برای محافظت از اتباع ترکیه در قبرس، - معاون رییس جمهور ترکیه تأکید کرد که کشورش در مقابل تحریم ها و فشار های شورای اتحادیه اروپا علیه فعالیت های حفاری آنکارا در شرق مدیترانه تسلیم نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فؤاد اوکتای معاون رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، روز گذشته (شنبه) در چهل و پنجمین سالگرد عملیات نظامی ترکیه برای محافظت از اتباع ترکیه در قبرس، گفت، آنکارا در مقابل تحریم ها و فشار های شورای امور خارجی اتحادیه اروپا علیه فعالیت های حفاری ترکیه در شرق مدیترانه تسلیم نخواهد شد.

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش کرد، شورای اروپا روز دوشنبه هفته گذشته بعد از نشست وزرای خارجه این شورا، یک بیانیه پایانی صادر کرد.

طبق این گزارش، شورای اتحادیه اروپا در بیانیه خود اعلام کرد که با توجه به فعالیت های غیرقانونی حفاری ترکیه، مذاکرات در خصوص توافق فراگیر حمل و نقل هوایی به حالت تعلیق درمی آید و همچنین نشست های آتی شورای تجمیعی اروپا-ترکیه و مذاکرات عالی رتبه درخصوص روابط دوجانبه فعلاً برگزار نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه در مقابل تحریم های اروپا تسلیم نمی شود

ترکیه در مقابل تحریم های اروپا تسلیم نمی شود