مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 03:182019-07-20سياسي

بافت فرسوده این شهر با یک زلزله فرو می ریزد...


اجرای بی نتیجه طرح احیاء و بازسازی بافت فرسوده بجنورد به معمایی لاینحل تبدیل شده و اینک مجموعه ای از تهدیدات بهداشتی و معضلات اجتماعی قلب مرکز استان خراسان شمالی را تهدید می کند.

- عکس خبر تزیینی است اجرای بی نتیجه طرح احیاء و بازسازی بافت فرسوده بجنورد به معمایی لاینحل تبدیل شده و اینک مجموعه ای از تهدیدات بهداشتی و معضلات اجتماعی قلب مرکز استان خراسان شمالی را تهدید می کند.

اگر چه نمی توان منکر تلاش مسئولان در احیای بافت های فرسوده استان شد اما نمی توان حرکت رو به عقب این طرح را هم نادیده گرفت.

سید محسن موسوی، رییس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد به خبرنگار ایسنا گفته، یکی از مسائل اصلی شهر بجنورد که امکان تبدیل به چالش و بحران در زمان وقوع سیل و زلزله وجود دارد، بافت فرسوده است.

وی با اشاره به اینکه مساحت بافت فرسوده این شهر حدود 154 هکتار است، افزود: احیای این مساحت از بافت فرسوده با مشکلات متعددی مواجه است که یکی از آن ها، نبود مطالعات به هنگام است.

موسوی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات موجود بر سر راه احیاء بافت فرسوده در این شهر، نبود سرمایه گذار برای انجام عملیاتی همچون بازآفرینی و .

است.

برای بازآفرینی و احیا بافت فرسوده در بجنورد بسته های سرمایه گذاری ارائه شده است اما تاکنون مراجعه ای از سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت فرسوده این شهر با یک زلزله فرو می ریزد...

بافت فرسوده این شهر با یک زلزله فرو می ریزد...