مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 01:432019-07-20سياسي

دانشگاه ها مشکلات ناشی از تحریم را فرصت تلقی کنند


رییس دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر این که دانشگاه ها باید مشکلات ناشی از تحریم را فرصت تلقی کنند، گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی که بتواند به دلیل تحریم ها در ارتباطات بین المللی دانشگاه علم و صنعت شکل گرفته باشد ایجاد نشده است.

- دکتر جبارعلی ذاکری در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلی که بتواند به دلیل تحریم ها در ارتباطات بین المللی دانشگاه علم و صنعت شکل گرفته باشد ایجاد نشده است و امیدوارم دیپلماسی علمی که ارتباط علمی دانشگاه های دنیا را شکل می دهد بتواند در شرایط تحریم ها نیز تداوم داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری روز علم ایران در آلمان طی دو ماه آینده گفت: امیدوار هستم حضور اعضای هیئت علمی و دانشگاهیان سراسر کشور در این برنامه که با روسا و خبرگان علمی دانشگاه های علمی آلمان نشستی خواهیم داشت حضور داشته باشند که البته برگزاری این مراسم خود نشان از وجود دیپلماسی علمی فعال ایران در شرایط تحریم است.

رییس دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: پیش بینی ما این است که اگر در مقررات و ضوابط داخلی کشور تغییراتی ایجاد شود ارتباطات علمی دانشگاه های کشور با دنیا به مراتب تقویت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها مشکلات ناشی از تحریم را فرصت تلقی کنند

دانشگاه ها مشکلات ناشی از تحریم را فرصت تلقی کنند