مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 21:492019-07-20ورزشي

منصوریان: باید کیفیت ذوب آهن را مقابل الاتحاد عربستان نشان دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از برتری یک بر صفر شاگردانش مقابل شهرخودرو گفت: به آقای حمیداوی تبریک می گویم، - سرمربی ذوب آهن گفت: ما بازی رسمی تا قبل از دیدار با الاتحاد نخواهیم داشت و باید کیفیت خودمان را مقابل این تیم عربستانی نشان دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از برتری یک بر صفر شاگردانش مقابل شهرخودرو گفت: به آقای حمیداوی تبریک می گویم، شکل این تیم را تغییر داده است و این پدیده با تیم هایی که ما قبلا و سال های گذشته بازی کردیم قابل مقایسه نیست و البته نباید منکر زحمات یحیی گل محمدی هم شویم.

وی افزود: جمعیت خوبی برای شهرخودرو حتی برای بازی های دوستانه می آید.

اگر امکان داشت 4 بار با شهرخودرو بازی می کردیم، شهر خودرو تیمی است که واقعا فوتبال بازی می کند و به اندازه کافی که فکر می کردیم به ما فشار آورد.

این دیدار شماتیک بازی ما با الاتحاد را شکل خواهد داد تفاوت ما چندان زیاد نبود و ممکن بود که شاگردان یحیی گل محمدی به ما گل بزنند.

منصوریان عنوان کرد: برای ما و تیم یحیی برد و باخت مهم نبود، ما باید کیفیت بالای خودمان را مقابل الاتحاد عربستان نشان دهیم و شنیدم که ممکن است لیگ عقب بیافتد و ما باید یک ضرب و بدون بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان: باید کیفیت ذوب آهن را مقابل الاتحاد عربستان نشان دهیم

منصوریان: باید کیفیت ذوب آهن را مقابل الاتحاد عربستان نشان دهیم