مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 20:182019-07-20اقتصادي

برخی خوش نشینان تا یک میلیارد تومان در دماوند ویلاسازی کرده بودند


فرمانده یگان حفاظت وزارت راه و شهرسازی گفت: بیش از 80 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه دماوند اتفاق افتاده بود که برخی از خوش نشینان بیش از 500 میلیون تا یک میلیارد تومان در این مناطق ویلاسازی کرده بودند که ما در صیانت از حقوق بیت المال نسبت به قلع و قمع این .

- فرمانده یگان حفاظت وزارت راه و شهرسازی گفت: بیش از 80 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه دماوند اتفاق افتاده بود که برخی از خوش نشینان بیش از 500 میلیون تا یک میلیارد تومان در این مناطق ویلاسازی کرده بودند که ما در صیانت از حقوق بیت المال نسبت به قلع و قمع این ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد خردمند در سفر به اردبیل و در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اظهار کرد: ما در منطقه دماوند با توجه به جذابیتی که وجود دارد شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز با استفاده از روش سودجویانه بودیم که به محض اطلاع در منطقه حاضر شده و قلع و قمع واقعی را انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: درر این قلع و قمع 80 مجموعه ساخته شده تخریب شد و میلیاردها تومان حیف و میل بیت المال به خزانه بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه به هیچ وجه در مقابل زمین خواران و افراد سودجو کوتاه نیامده و مسامحه ای نخواهیم کرد، گفت: ما از مردم انتظار داریم تا در هنگام خرید زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی خوش نشینان تا یک میلیارد تومان در دماوند ویلاسازی کرده بودند

برخی خوش نشینان تا یک میلیارد تومان در دماوند ویلاسازی کرده بودند