مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 19:032019-07-20بين الملل

نخستین جهانگرد ایرانی سفرنامه اش را می خواند


«عیسی امیدوار» از قدیمی ترین جهانگردانی است که 65 سال پیش همراه برادرش به سرزمین های ناشناخته در قاره آمریکا، آفریقا و قطب جنوب و شمال قدم گذاشت.

- عیسی امیدوار از قدیمی ترین جهانگردانی است که 65 سال پیش همراه برادرش به سرزمین های ناشناخته در قاره آمریکا، آفریقا و قطب جنوب و شمال قدم گذاشت.

او قرار است گوشه ای از سفرنامه شان را روز دوشنبه در سعدآباد بخواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسات سفرنامه خوانی دو بار در ماه از کتاب سفرنامه برادران امیدوار، نخستین جهانگردان پژوهشگر ایرانی در موزه برادران امیدوار با هدف ارتقاء جایگاه علمی موزه ها و ایجاد ارتباط دوسویه با مخاطبان موزه و برای تشویق به مطالعه و کتابخوانی و همچنین تشویق به سفر به مناطق مختلف در مجموعه تاریخی سعدآباد برگزار می شود که حضور علاقمندان در آن، آزاد و رایگان است.

دومین جلسه سفرنامه خوانی امسال با حضور عیسی امیدوار دوشنبه (31تیر ماه 1398) ساعت 10 تا 12، در موزه برادران امیدوار در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

سفر عیسی و عبدالله امیدوار در سال 1333 ه‍جری شمسی برای درک نادیده های جهان با سرمایه ای بالغ بر 90 دلار و با عبور از مرز افغانستان و ایران آغاز شد که با گذر از جنگل های آمازون و آفریقا، صحرای گرم و سوزان ربع الخالی عربستان، سرزمین های ناشناخته آمریکای جنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جهانگرد ایرانی سفرنامه اش را می خواند

نخستین جهانگرد ایرانی سفرنامه اش را می خواند