مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 03:582019-07-20سياسي

تحلیل مبلغ از احتمال ایجاد «جریان سوم سیاسی» در انتخابات پیش رو


یک فعال سیاسی خاطرشان کرد که ایجاد جریان سوم سیاسی در انتخابات پیش رو امکان پذیر نیست.

- تحلیل مبلغ از احتمال ایجاد جریان سوم سیاسی در انتخابات پیش رو یک فعال سیاسی خاطرشان کرد که ایجاد جریان سوم سیاسی در انتخابات پیش رو امکان پذیر نیست.

مرتضی مبلغ در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا امکان بروز و ظهور جریان سومی در انتخابات پیش رو هست یا خیر؟ اظهار کرد: اصولاً جریان سوم یا هر جریان جدیدی که بخواهد شکل بگیرد، با اراده چند نفر یا با دستور و کلیشه شکل نمی گیرد، مطلقاً این طور نیست.

وی ادامه داد: عده ای گاهی در آستانه انتخابات از تعبیر نواصولگرایی یا نواصلاح طلبی استفاده می کنند که به نظر من نگاه سطحی است؛ چرا که شکل گیری جریان جدید حتماً نیازمند پشتوانه تاریخی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و ایدئولوژیکی است که به تدریج هم شکل می گیرد، نه با اراده چند نفر.

مبلغ در ادامه گفت: عموماً در انتخابات مطرح بوده که در کنار جریان اصلی، جریان فرعی هم مطرح می شده، اما به صحنه آمدن آن ها به معنای ایجاد جریان جدید نیست.

وی یاد؟آور شد: در انتخابات های گذشته چه در میان اصلاح طلبان و چه در میان اصولگرایان کسانی بودند که با عنوان های مختلف لیست های انتخاباتی می دادند و فعالیت می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل مبلغ از احتمال ایجاد «جریان سوم سیاسی» در انتخابات پیش رو

تحلیل مبلغ از احتمال ایجاد «جریان سوم سیاسی» در انتخابات پیش رو