مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 13:332019-07-19سياسي

بررسی عملکرد فراکسیون زنان مجلس در نشست «صدف»


جبهه احزاب زنان اصلاح طلب (صدف) در نشستی با حضور جمعی از اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس، عملکرد این فراکسیون را مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار دادند.

- جبهه احزاب زنان اصلاح طلب (صدف) در نشستی با حضور جمعی از اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس، عملکرد این فراکسیون را مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که در دفتر انجمن روزنامه نگاران زن برگزار شد، دبیران کل و قائم مقامان چهار حزب تشکیل دهنده صدف به عنوان دعوت کننده و فریده اولادقباد، فاطمه ذوالقدر، فاطمه سعیدی، طیبه سیاوشی و پروانه مافی از اعضای فراکسیون زنان مجلس دهم به عنوان میهمان حضور داشتند.

هدف از تشکیل این جلسه ارائه گزارش عملکرد نمایندگان زن اصلاح طلب مجلس در قالب فراکسیون های زنان و خانواده و نیز هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص اقدامات و فعالیت های این نمایندگان بود که هریک از اعضای فراکسیون زنان حاضر در جلسه به صورت جداگانه تلاش کردند ضمن بیان سختی های کار نمایندگی شان در مجلس، گزارشی اجمالی از اقدامات و فعالیت های فراکسیون با رویکرد تحقق اهداف زنان و در عین حال عملکرد خویش در قالب مأموریت نمایندگی به احزاب حامی خود ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد فراکسیون زنان مجلس در نشست «صدف»

بررسی عملکرد فراکسیون زنان مجلس در نشست «صدف»