مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 11:382019-07-19فرهنگي

معرفی آثار دو بخش از جشنواره نمایش های آیینی و سنتی


آثار پذیرفته شده بخش نمایش های عروسکی سنتی و بخش پاتوق نمایش های سنتی کودک و نوجوان نوزدهمین دوره جشنواره نمایش های آیینی و سنتی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی، بخش نمایش های عروسکی سنتی با عنوان یادواره استاد کاکا محمد شیرازی برگزار می شود که 9 اثر برای اجرا در آن انتخاب شده اند.

همچنین در بخش پاتوق نمایش های سنتی کودک و نوجوان که با عنوان بخش ویژه استاد هنگامه مفید در جشنواره نمایش های آیینی و سنتی برگزار می شود در مجموع 30 اثر به جشنواره راه یافته که 4 اثر جهت اجرا در شهر کاشان که یکی از میزبان های جشنواره است، انتخاب شده اند.

افسانه زمانی، هادی عامل و مهدی صفاری نژاد اعضای هیأت انتخاب این دو بخش از جشنواره هستند.

اسامی آثار بخش نمایش های عروسکی سنتی: 1) نمایش پهلوان کچل به نویسندگی و کارگردانی عباس نجاری از جزیره کیش 2) نمایش پهلوان کچل 18 عیاری نوشته سجاد طهماسبی به کارگردانی علی محمدی از تهران 3) نمایش جی جی بی جی به کارگردانی علیرضا حیدرپور از شیراز 4) نمایش سعدی نامه به نویسندگی و کارگردانی افشین قاسمی از تهران (مشروط) 5) نمایش سلیم خان در بارگاه مبارک به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی از شهرری 6) نمایش کُری، (اسب سلیم خان) به نویسندگی و کارگردانی صفرعلی محمدزاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آثار دو بخش از جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

معرفی آثار دو بخش از جشنواره نمایش های آیینی و سنتی