مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 14:382019-07-18سياسي

به دغدغه های مردم توجه نکنیم دیگر مردم فرزندان خود را به این دانشگاه نمی سپارند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید در هر شهر به اقتصاد شهری توجه داشته باشند و برای بهبود آن برنامه ریزی کنند گفت: - دانشگاه آزاد اسلامی نباید نسبت به مسائل شهر و منطقه ای که در آن است بی تفاوت باشد، چرا که اگر این دانشگاه که برخاسته از اراده مردم است، به مسائل و دغدغه آنها توجه نداشته باشد، دیگر مردم فرزندان خود را به این دانشگاه نمی سپارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد مهدی طهرانچی در دوازدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان که عصر روز چهارشنبه 26 تیرماه در واحد زنجان برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه اجتماعی است که رسالت تعلیم و تربیت فرهنگ جامعه را برعهده دارد و این تعلیم و تربیت باید در فرهنگ، اقتصاد و فناوری تأثیرگذار باشد.

طهرانچی با بیان اینکه رسالت دانشگاه آزاد اسلامی، منطقه ای است و حضور این دانشگاه در شهرهای مختلف باید مؤثر باشد، افزود: اگر اقتصاد مناطق و بهره وری آن ها پایین است یا ناهنجاری های اجتماعی وجود دارد، دانشگاه باید نسبت به این مسائل حساس باشد و نقش خود را پیدا کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشد که در یک استان فرهنگی حضور دارد که سطح سواد و توجه به علم در این استان بالاست، به طوری که نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دغدغه های مردم توجه نکنیم دیگر مردم فرزندان خود را به این دانشگاه نمی سپارند

به دغدغه های مردم توجه نکنیم دیگر مردم فرزندان خود را به این دانشگاه نمی سپارند