مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 03:082019-07-17سياسي

گذری که برای شهروندان دردسرساز شد


ماه گذشته بود که احمد مسجدجامعی در صحن علنی شورای شهر تهران درباره اجرای گذرصنایع دستی هشدار داده و گفته بود اجرای این طرح باید با مطالعات و بررسی های کارشناسی همراه باشد تا مبادا تجربه خیابان 17 شهریور در این مسیر تکرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیابان شهید نجات الهی(ویلا) از روز دوشنبه یکطرفه شد تا طرح گذر صنایع دستی یک قدم به اجرایی شدن نزدیک تر شود.

اجرای طرح هرچند به صورت آزمایشی اما با واکنش های بسیاری از سوی کسبه و سکنه ویلا مواجه شد و شاید به جرات بتوان گفت که مهمترین انتقاد شهروندان این بود که چرا در اجرای این طرح کسی سراغی از آنها نگرفت.

طرح ها با هدف منفعت اکثریت شهروندان باید اجرایی شود تا شعار شهردار فعلی تهران یعنی تهران شهری برای همه محقق شود.

بی تردید اجرای طرح های فرهنگی و ترافیکی از حساسیت های بالایی در کلانشهری مانند تهران برخوردار است بر همین اساس علاوه بر مطالعات دقیق فنی و کارشناسی نیازمند نظرسنجی از شهروندان محدوده اجرای طرح است که در اکثر مواقع بهترین نظر را باتوجه به شناخت از منطقه ارائه می کنند تا دیگر شاهد تکرار تجریه تلخ طرح پیاده راه 17 شهریور نباشیم، طرحی که در دوره مدیریت شهری گذشته پس از کش و قوس زیاد به تصویب رسید و حتی اجرا شد اما پس از حواشی و کش و قوسهای فراوان نهایتا همه به این نتیجه رسیدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذری که برای شهروندان دردسرساز شد

گذری که برای شهروندان دردسرساز شد