مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 12:132019-07-17ورزشي

واکنش افشارزاده به محرومیت استقلال: پولی نداشتیم به پروپییچ بدهیم!


مدیرعامل پیشین استقلال درباره محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی می گوید که او وظیفه اش را انجام داده و بعد از او باید مدیرعامل بعدی باشگاه یعنی افتخاری این موضوع را پیگیری می کرد.

- واکنش افشارزاده به محرومیت استقلال: پولی نداشتیم به پروپییچ بدهیم! مدیرعامل پیشین استقلال درباره محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی می گوید که او وظیفه اش را انجام داده و بعد از او باید مدیرعامل بعدی باشگاه یعنی افتخاری این موضوع را پیگیری می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اظهارات وکیل پروپییچ، بازیکن پیشین استقلال، باشگاه استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی آینده محروم شده است.

پروپییچ که زمان بهرام افشارزاده به استقلال پیوسته بود به خاطر قرار گرفتن در لیست مازاد این تیم مجبور به ترک تیم شد اما برای جدایی، 30 هزار دلار بابت فسخ قرارداد از باشگاه طلب کرد اما این مبلغ نه زمان افشارزاده و نه زمان دیگر مدیران باشگاه پرداخت نشد تا پروپییچ از باشگاه استقلال شکایت کند.

این شکایت باعث شد که فیفا باشگاه استقلال را به پرداخت مبلغی محکوم کند اما باز هم مدیران استقلال در پرداخت این پول تعلل کردند تا این مبلغ نهایتاً به 430 هزار دلار برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش افشارزاده به محرومیت استقلال: پولی نداشتیم به پروپییچ بدهیم!

واکنش افشارزاده به محرومیت استقلال: پولی نداشتیم به پروپییچ بدهیم!