مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 11:532019-07-17سياسي

حجاب به یک دستاورد فرهنگی رسیده است


رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: فن آوری و فرآوری فرهنگی از جمله خلأهایی است که در حوزه فرهنگ وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد به مناسبت هفته عفاف و حجاب و حمله به مسجد گوهرشاد در موزه قرآن آستان قدس رضوی با حضور جانبازان و خانواده شهدای قیام گوهرشاد برگزار شد، اظهار کرد: همواره باید گفت که ما ذخایر، منابع، فرصت ها و امکانات قابل توجهی در عرصه فرهنگی داریم؛ البته در این میان باید گفت که در فرهنگ، خلاهایی احساس می شود که می توان به حوزه فن آوری فرهنگی و فرآورده فرهنگی اشاره کرد که متاسفانه نسبت به این دو امر هیچگونه توجهی نشده است.

وی افزود: این در حالی است که ما بر این باور هستیم که می توانیم با استفاده از سرمایه های غنی دستاوردهای خوبی داشته باشیم؛ اما این باور غلطی است و اگر مدیری نتواند به فن آوری ها و فرآورده های فرهنگی توجه داشته باشد، نمی تواند آن تاثیرگذاری را داشته باشد.

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: موضوع فن آوری در فرهنگ را همانگونه که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند؛ راهیان نور می تواند یکی از فن آوری های فرهنگی محسوب شود.

از این رو سازمان کتابخانه ها و اسناد آستان قدس رضوی با اقدام برنامه های سه شنبه های فرهنگی به نوعی توانسته است به فن آوری و فرآوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب به یک دستاورد فرهنگی رسیده است

حجاب به یک دستاورد فرهنگی رسیده است