مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 10:582019-07-17بين الملل

اس ـ 400 در ترکیه؛ دغدغه ای برای اسراییل


به دنبال آغاز روند تحویل سامانه موشکی اس ـ 400 روسیه به ترکیه، رسانه های صهیونیستی عبری زبان توجه زیادی به این اتفاق نشان داده و از همان ابتدا نسبت به این معامله ابراز نگرانی کردند.

- به دنبال آغاز روند تحویل سامانه موشکی "اس ـ 400" روسیه به ترکیه، رسانه های صهیونیستی عبری زبان توجه زیادی به این اتفاق نشان داده و از همان ابتدا نسبت به این معامله ابراز نگرانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نگرانی های رژیم صهیونیستی نسبت به خرید سامانه موشکی اس - 400 روسیه توسط ترکیه، از همان ابتدا با اعتراض به این خرید آغاز شد و در همین راستا، پایگاه اطلاعاتی اسراییلی دبکا بر ضرورت اعمال تحریم های فوری علیه آنکارا به دلیل بی توجهی به دیکته ها و شروط آمریکا تأکید کرده است.

این پایگاه در این باره نوشت: ترکیه اولین مجموعه از سامانه موشکی اس- 400 روسیه را تحویل گرفت و اکنون زمان آن فرا رسیده که تحریم های شدیدی را علیه آن به عنوان اولین کشور عضو ناتو که این سلاح را در اختیار دارد، اعمال کنیم و این مسأله مستلزم اعمال تحریم های آمریکا علیه آنکارا است.

این پایگاه نزدیک به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در ادامه تأکید کرده است، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و دولت وی بارها بر اعمال تحریم بر ترکیه در صورت عدم موافقت آن با شروط واشنگتن تأکید کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اس ـ 400 در ترکیه؛ دغدغه ای برای اسراییل

اس ـ 400 در ترکیه؛ دغدغه ای برای اسراییل