مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 10:332019-07-17سياسي

تاکید رییس مجلس بر حمایت از بنگاه هایی که توان ایجاد جهش در تولید را دارند


رییس مجلس شورای اسلامی برنامه مجلس برای حمایت از رونق تولید در قوه مقننه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی در حاشیه بازدید از گروه صنعتی زر در جمع خبرنگاران در خصوص حمایت مجلس از صنایع، اظهار داشت: خوشحال شدم که امروز توفیق بازدید از استان البرز را پیدا کردم زیرا این استان ظرفیت زیادی در حوزه صنعت دارد و طرح های بزرگی در استان ایجاد شده است.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گروه صنعتی زر، از ظرفیت توسعه ای بسیار مناسبی برخوردار است و عامل اشتغال و رونق تولید در کشور است.

وی افزود: مجلس به صورت جدی شعار رونق تولید را مبنای کار خود قرار داده است و تمام کمیسیون ها مامور شده اند با دستگاه اجرایی مربوطه و مراکز پژوهشی جلساتی را برگزار کنند.

لاریجانی ادامه داد: مرکز پژوهش های مجلس نیز در این زمینه فعال شده است تا گزارش هایی را برای تک تک وزارتخانه ها و چالش هایی که در زمینه تولید دارند را مشخص کرده و راه حل ها را نیز تعیین کرده است، همین کار را نیز اتاق بازرگانی انجام داده و چالش های بخش تولید را مشخص و پیشنهاداتی را نیز برای رفع آنها بیان کرده است.

وی با بیان اینکه جلساتی را برای رونق تولید برگزار کرده ایم، افزود: روز گذشته جلسه ای را با وزرای مربوطه، کمیسیون های تخصصی، مرکز پژوهش ها و اتاق بازرگانی برگزار کردیم و برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس مجلس بر حمایت از بنگاه هایی که توان ایجاد جهش در تولید را دارند

تاکید رییس مجلس بر حمایت از بنگاه هایی که توان ایجاد جهش در تولید را دارند