مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 09:232019-07-17حوادث

وکیل اولیای دم میترا استاد: آقای نجفی نوک مداد نشکسته اید، آدم کشته اید


دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز چهارشنبه 26 تیرماه به صورت علنی در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به ریاست قاضی محمدی کشکولی رییس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

- وکیل اولیای دم میترا استاد: آقای نجفی نوک مداد نشکسته اید، آدم کشته اید دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز چهارشنبه 26 تیرماه به صورت علنی در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به ریاست قاضی محمدی کشکولی رییس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در حالی آغاز شده است که پسر میترا استاد در دادگاه حضور دارد.

در ابتدای دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد قاضی محمدی کشکولی رییس دادگاه پیش از اعلام رسمیت جلسه دادگاه در توضیحاتی، اظهار داشت: جلسه دادگاه با مجوز ریاست قوه قضاییه به موجب مقررات قانون آیین دادرسی کیفری علنی است و انتشار مشروح جلسات دادگاه با رعایت محدودیت های مندرج در ماده 352 قانون آیین دادرسی کیفری آزاد است.

قاضی محمدی کشکولی، گفت: با توجه به اینکه مطالبی در فضای مجازی به روایت از خبرنگاران محترمی که در دادگاه حضور دارند منتشر می شود لازم می دانم مقررات ماده 354 و 352 قانون آیین دادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل اولیای دم میترا استاد: آقای نجفی نوک مداد نشکسته اید، آدم کشته اید

وکیل اولیای دم میترا استاد: آقای نجفی نوک مداد نشکسته اید، آدم کشته اید